He fell for 9 seconds

Download videos:


He fell for 9 seconds Vine by DEE



Tags:
... 7seconds Dee Falling Falling (Symptom) League Of Legends (Video Game) facebook fame fell for funny he like lol seconds snow tag videos vine


10,000 subs without any vids?
When your grades are bad but you are \
Achilles B
How bout this is the first time I'm seeing this and I'm laughing so hard I'm crying LMFAO 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Adam Malkovich
I actually didn't see the entire video the first time because I was hunched over laughing too hard at 5 seconds.
Ale Hernandez
oh Frank
Alistair Houston
So funny, even after watching each day for 5 days
An Alien from outer space
Mankind struggle to survive!
Anaïs Nayet
MDRRRR
Andrew Phillips
Now there is a man who wont give up the fight!
Anthony Marusco
This will always be my favorite
Ashley Smith
The tears are pouring down my face 😂😂😂
AxisDuplicate
This is going to be me and my brother when we move to america
BMS
Would be funny if it wasn't staged.
Baileigh Bell
me struggling through the semester
Batuhan Türev Uzun
he fell for 9 seconds but actually he never fell
Billybob Jones
Says 9 seconds video 10 seconds 😂😂😂😂😐illuminate confirmed
Bruhster
\
Bulmer
How morbid, the related videos are jumpers from the towers during 9/11. Funny video though, haha.
CELLULITE SALLY
Those shovels have a mind of there own
CMDR ElHajen
some people just wont come down that easy
Caruel Alric
lol
Cazanna
please someone edit this guy in between a moshpit!!
Christian Sosa
Does he have the best balance or the worst balance?
Christina M
LMAO!!!! Oh I needed the laugh!
Cliffwalker
He fell for nine seconds, stood up on the tenth.
CodyBedrock36
FAKE
Daniel Vekony
According to the legends he's still falling.
Dawn Holder
😂 😂 😂 😂 IM WEAKKK
Denis Charbonneau
There's a penguin at the North Pole who's been falling on ice/snow for 365 consecutive days !...
Der Herr
The end is just perfect. He grabbed the shovel and managed to throw it sort of backwards, then make a turn counterclockwise and start walking away like nothing happened.
Dongli X
Nice balance!
DronZizzle
I crie evrtim
E.V C.R
this made my day xD
FusionClam
The longer I watch this the more beautiful it becomes. This looks like it was choreographed by a genius prodigy child not afraid to experiemnt with form. The underlying lines of motion have such striking austerity. The long scrapes punctuated by short bangs have a musical cadence to them emphasized by the laughter at the end. There is even a narrative flow following the three-act form. This is not only a video; it is a work of art in every way.
Google User
What made this clip even more hilarious is the laughter you hear from the guy that's recording the whole thing...lmao
Gül
LLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Hakim Shaan
What is happening to him?
Hiroshi Takasaki
He must be the strongest sumo wrestler.
Jade Anaya
I could watch this 1000 times and it will never get old
Januquaria Space
If this was part of a laugh challenge. I would lose!!
JoJo Siwanatorz
When you spot an ant
Joshua Collichio
LMAO
K Tube
When the devil try n knock you down but Jesus catches u 😂😂😂😂😂
Kinky Suuu
i like how he just threw the shovel
Kolink Battler
When you come across an invisible wall in a game.
Kyle Lambert
I love that despite falling, he still tries to shovel the snow.
LYRICAL 12
Me vs life
Lacey Causer
I can't breathe 😂I laugh harder the more I watch it ended up coughing cuz I laughed to hard
Lee Hauxwell
Please somebody overdub Don't stop the rock by Freestyle over this...
Leo Sullivan
¿QUE? NoWAAAAY :-( \nHe touched down with his hand- point goes to The Other Side
LinusNil
PLEASE add some techno music to this one!
MC Gargamel
Honestly most of it was snow. Snow itself isn't that slippy.
Mark Joseph
That stance...Where did he learn that stance. There is no opening.
Mark Perez
*mash “A” to recover balance*
Mike House
This is so obviously fake it makes my head hutt
Mikey From The Trashcan
Mine kept freezing. Anyone else have a shitty computer lol
Milan Ruzic
ovo sam ja definitivno
Morro
Deep thought: he DID touch the snow twice...
Ms K. Johnson
Lets see that again. Dam a man that has no clue what to do with a shovel. LOL.. Or his feet.
Pastella
That guy would be perfect on a hockey game LMFAO
Patrick Ong
Murder me...
Pete Pritchard
Is that me?
Reluxah
He ALMOST fell for 9 seconds. He caught himself. If you meant the shovel then yes, the shovel did.
Rutherford Girl
the more you watch it the funnier it gets
Ryan Edwards
That guy can't dig it.
Tara Pauchay
lol
The Mongoose
*How it feels to chew 5 gum*
The Wade-O Radio Video Channel
He stayed up though!  He actually never went down.
Tomato Edits
YOU SAID IT WAS FOR 9 SECONDS BUT THE VIDEO IS 10 SECONDS!!!! CLICKBAIT!!!!!!
Tutoriales Absurdos & Básicos de Alex
Never gets old
Ty Spikes
That's like regaining yourself mid-fall, and you walk it off like a MF x20
Valley of Decay
is it fake?
davidsirmons
You should see this VS Darth Maul.
desert gainz
Funniest thing I've seen so far. This literally make my day a whole a lot better.
diarrhea bucket
am i the only one getting 9/11 stuff in the related
free youki
looool
hamster.
Charlie Chaplin style lol. He's like, \
satou san
なんかチャップリンみたいだなwすごい笑ったw
soulessphilosopher
And he didn't even fall.\n\nThis guy is a legend.
superbo9y
funny guy
whizkidliz
ROFL!!! You have no idea how much I needed to watch this. and that guy has some skills and agility to stay up like that
yvette croes
Hahaaaahahahhahahahahahaha
İbrahim Yusuf
Su bulan adam 😂😂😂
Ꮛlena Targaryen
Too funny! :D It is as if he is fighting against an invisible man. 
陈颖
Button\n0:00 0:00\n0:00 0:00\n0:00 0:00
鹿乃碧泉
また最後雪かきのやつ投げるとこがツボww