Guy falling for 9 seconds while trying to fight Darth Maul

Download videos:


Guy falling for 9 seconds while trying to fight Darth Maul. This is a video meme based on the original video aptly titled "Guy falling for 9 seconds while trying to shovel snow". The footage was mixed with Star Wars lightsaber duel between Qui Gon Jinn Obi Wan Kenobi. Copyright law 107. All clips owned by LucasArts.Please click below to view original footage:All non-allowed re-uploads of my video will be reported! Thanks!© Vidgeo, all rights reserved.



Tags:
9 seconds Darth maul Funny Guy Obi Wan Kenobi Qui Gon Jinn falling fight lightsaber meme star wars


-41
i watched this after the phantom menace
Adri Dagata
Jajaja epic and funny.\n\nWe need more!
Aj Moate
Top 10 Anime Battles Of All Time
Amean Abdelfattah
He fits so well, and you even made look like he threw the object at the door button. I wish i can give you two likes
Black Titan
lmaooo
Blz Ahz
Hahaha it looks like the shovel guy force throws the object at the door switch.
Bojan Prakljacic
Did he throw that shovel right into that door panel, causing it to sparkle? XD
Bongo Cat
man do some more rko parodies
BotheredMe
I love you.
CHAOS
God this is beautifully edited
CapiBlu
He made this fight feel so emersive
Cassie Miller
The internet is going to permanently damage my insides from laughing too much. 
Chiang Da Hao
This guy will probably be in the next stars wars movie. Who agrees!?!?
CoolGuyMcGruff
He was trying to trip him while the other 2 attacks up top. Wise tactic.
D'angelo JacobHymenShits
Ya made ep. 1 52% better
DURAN533
I love you for this
Dante Diep
Oh my God... What fighting style is this? They never told me about such an unpredictable combat stance...
Darth Maul
😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂😂😂 OMFG!!!! LMFAO!!!! MY STOMACH DUDE!!
David Borja
Amazing!
DisclosedBarrel
He should cast for the next Star Wars
Drbar
Lmfao this is amazing.
E. A.
Wow 3 years ago and this is still gold
Ease E Cheez
Still funny
Ehhh
I like to think that he was just some random dude that accidentally stumbled into the fight
Eric Niggarcia
Ah, this what people call...\nHow do they say?\nAh yeah\n\n*P E R F E C T I O N*
Eternal Nightmare
This is why internet was made! I love it!
Feizaan Bashir
I completely missed him the first time round 😂
Galactic Memes
ahaha I'm dying😂😂
Gauthier C.
When he dodges the blow of Dark Maul and he throws the object but he misses on the door omg i'm crying
Gettin Me Mallet
Had to watch it a second time, didn't see him the first time
Gin
He fits so perfectly in the fight it took a lot to me to see him
JM FIRELORD
*god left us with a gift*
Jack Sheppard
you have won the internet.
Jacob Carreon
THATS IT???? WE NEED MORE OF THIS!!!
Jay Ferrand
MY SIDES!!!! XD
Jeremiah Talamoni
I’m in love.
JitteryJames
I didn't understand this the first 3 times I watched this, I was like \
Joseph Whitehorn
Too short
Kanye East
The editing is so good, it really looks like he's ducking dearth mauls attack before he throws the shovel lmao
Kazuto Kirigaya
There part where he throws the shovel fits so perfectly to the scene
Keikora
Thanks universe for leading me into this
Kylo Ren
When he throws his shovel, and the Sparks fly out, was that intentional? If so, then you are a genius.
Layo Thompson
I watched this the first time and didn't even notice him because the editing is so good.
LunarChibi
LMAO @ how the guy is bumbling throughout the fight! XD
Malcolm MacInnis
I didnt even notice the guy. The video ends im lile wheres the guy
Marzelo Castillo Vasquez
Nooooooob.......!!!
Matheus Henrique
jedi master drun kun aids qui gon and his padawan obi wan agains darth maul\n-32 BBY naboo(colorised)
Mati N
If i didn't watch the movie and know that it was a fight of 3 people, i wouldn't even notice that it was edited
Matt Clark
He's a clumsy Jedi.
MetroVerse
I had to look at this twice, that's how good the editing is. Amazing.
Morro
I couldn't even find him the first time😂
MovieManiac33
Tyrone Magnus thought this was funny and I concur. Good stuff lmao!
MsDeidrick
When jedi training goes wrong.....
NPC D77798
I guess I can live for another few days.........
NUTFLEX
That's fecken brilliant!
Newb The Novice Gamer
This could be the greatest random thing I've ever seen.... Checking....checking....yep. it's the greatest random thing I've ever seen.
Nicole Johnson
I AM SO DEAD RIGHT NOW!!!! HAHAHAHAHAHA!
Omigadguy
He's like \
Phoenix7786
That shovel at the end XD
RED PILL GOSPEL
The guy saw Darth Maul swinging for him, so he throws his shovel at Maul. Maul sees it coming and deflects the attack with the force, opening the door for the duel in the process. Genius story telling. This guy should officially replace Jar Jar in every scene.
Reg
0:09 force shovel throw
Rex Salazar
This is hilarious 😂
RightTrigger Illinois
I thought the guy falling was apart of the fight at first.
Robert Tidwell
Aw, poor guy was trying his best.
Rude Dude
I love the thing he threw at the door, Golden
STOMPaaa
Lol
Screencapped and Emailed to my lawyer
I actually missed him on my first watch
Shadowkey392
That was great!
Shady Kermit
What??? At first I was like “What am I supposed to be looking at?” And then I looked at the comments and realized you’re in there lol
She'sWorthy
Funny hahahaha best
Sir puss
Does this man know he is a legend!? *lol*
Slot Machines In The Laundromat
Who's this new Jedi master?
Spiny Shell
I'm pretty sure he would have won the fight.
Storystein
I have been falling... FOR 30 MINUTES!!!
SuperRocketPenguin
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
The Service
Imgur?? Imgur.
TheTankCR3
Canon
ThunderPunch23
When playing the jedi on Battlefront 2 for the first time.
Toonblast's Art
Do or do not clean the snow\nThere is no try lol
Travis
No chill.
Undead DxD
Tyrone Magnus brought me here haha
VZ_ 342
X, square, square, circle DAMN! Circle, circle, L2 WHY THE HECK DOESN’T THIS WORK!?...
Vdro_06
👏👏\n*MEME REVIEW*
awsome person
mad skills yo
baianinja 8
It only took 14 seconds for me to subscribe. Holy crap, thats a record!
bink !!
i swear to god the first time i watched i didn't even realize it was the guy trying to shovel to snow edited in
daniTHEwani
Have a like
galen leeks
Epic, rofl.
gaming with toast
me:ok lets see the new meme of today\nseeing this\nme:i want to be there!!
kester ross
Love it
losgryfog
That shit was dope
marshmallow alysha
I wanna see a full movie of tgat.
my twocents
Could watch this forever
sL FoxScout
That last part where he ducks under it golden
slightly normal person
Why did this fit so well
stevie gilliam
waits....claps suddenly
yadunath mahadeo
thought it was just 4 guys fighting with lightsabers, and then 😂 I saw the fella 😂 👌 😎 Lol
yaseen reza
That editing was so good I didn't even realise he was in the first action scene lool
Ölvir Richardsson
Darth Maul bashed the door panel with the shovel using the force!!! Fantastic